- Anoniem29 oktober 2015 om 18:15
Hoi,
Ik ontdekte vorige week dit op mijn schouder. Wat is het en moet ik me zorgen maken? Voelt aan als een vetbult, is niet te bewegen
Mvg
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2015 om 18:22Het kan een ontstoken talgkliertje zijn. Verder niets aan doen en kijken hoe het zich verder ontwikkeld.
ReagerenAnoniem29 oktober 2015 om 22:27Waar moet ik op letten dan? Het is niks om me zorgen over te maken?
ReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2015 om 22:33Als het ontstoken talgklier is zal het zich tot een puist ontwikkelen.
Reageren
Nee, het lijkt me niet iets om bezorgd over te zijn.Anoniem20 november 2015 om 13:25Inderdaad als je er geen last van heb niet te veel aankomen .Bij twijfel langs de huisarts. Vier weken geleden ontdekte ik een grote bobbel tussen mijn wervelkolom en het schouderblad en had last van mijn spieren in de nek naar de schouders, ben naar de dokter gegaan die heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis om er een echo van te laten maken. Gisteren een echo laten maken zit er een vetbult van 3,5 cm die tegen spieren aan drukken die de klachten van de nek en schouders veroorzaken. Volgende week de afspraak met de chirurg om af te stemmen wanneer de vetbult word verwijderd.
Reageren