Zoeken Vraag het forum

Bult op schouder sinds 1 week

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Ik ontdekte vorige week dit op mijn schouder. Wat is het en moet ik me zorgen maken? Voelt aan als een vetbult, is niet te bewegen

Mvg

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een ontstoken talgkliertje zijn. Verder niets aan doen en kijken hoe het zich verder ontwikkeld.

Reageren
    Anoniem

Waar moet ik op letten dan? Het is niks om me zorgen over te maken?

Reageren
    John (moderator)

Als het ontstoken talgklier is zal het zich tot een puist ontwikkelen.
    Nee, het lijkt me niet iets om bezorgd over te zijn.

Reageren
    Anoniem

Inderdaad als je er geen last van heb niet te veel aankomen .Bij twijfel langs de huisarts. Vier weken geleden ontdekte ik een grote bobbel tussen mijn wervelkolom en het schouderblad en had last van mijn spieren in de nek naar de schouders, ben naar de dokter gegaan die heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis om er een echo van te laten maken. Gisteren een echo laten maken zit er een vetbult van 3,5 cm die tegen spieren aan drukken die de klachten van de nek en schouders veroorzaken. Volgende week de afspraak met de chirurg om af te stemmen wanneer de vetbult word verwijderd.

Reageren
Reageer op: Bult op schouder sinds 1 week
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.