- Anoniem5 april 2015 om 12:43
Hallo,
ik ben een meisje van 17 en heb sinds een paar weken knobbbels aan de linkerkant mijn nek, ongeveer onder mijn oor en dan naar beneden. Het begon met 1, maar het werden er steeds meer. Nu zitten ze ook aan de de andere kant en eentje soort van onder mijn kin. Omdat ik al een tijdje verkouden ben heeft mijn moeder gezegd dat het waarschijnlijk lymfeknopen(?) zijn, omdat die door de verkoudheid aan het werk zijn gezet en dat dus alleen maar goed is. Dat stelde me enigszins gerust, totdat ik ook een knobbeltje in mijn linkerborst voelde. Het voelt ongeveer hetzelfde als de bobbels in mijn nek, maar kleiner, ronder en harder. Mijn moeder weet ook niet of het nou hetzelfde is maar ik durf er niet mee naar de huisarts, ik weet niet, ik schaam me een beetje. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Ik bedoel, ik ben toch zeker wel te jong voor borstkanker??
Ik hoop dat iemand snel antwoord heeft, groetjes!3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2015 om 15:49Borstkanker zal zeker niet aan de orde zijn. Maar het zou wel een ontstoken melkklier kunnen zijn. Ga dus toch even naar de dokter.
ReagerenAnoniem6 april 2015 om 13:36Maar ik neem aan dat als iets ontstoken is het pijn doet. Dit is allemaal geheel pijnloos..
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2015 om 13:40