hevige oorpijn 3 weken na een kaakoperatie

Hallo , ik heb 3 weken geleden een onderkaak operatie gehad , ik heb oorpijn aan mijn rechter oor . komt dat miss door de schroeven die in de onderkaak zitten ?

Reactie

Dat zou kunnen..maar ik zou wel even contact opnemen met de poli kaakchirurgie

Reactie

Hey, hoe is het? Zijn je oorproblemen uiteindelijk overgegaan, naarmate de tijd sinds kaakoperatie verstreek?

Ik ben heel nieuwsgierig dit van je te horen, en ook wat in jouw geval voor de oplossing heeft gezorgd (als die bekend is!), want... ik heb zo'n 5 weken geleden ook een kaakoperatie gehad, vanwege oa gebroken kaakkop. Sinds een week ofzo heb ik exact dezelfde symptomen als jij beschreef: gevoel van druk achter het oor/vol oor, knisperen/ritselen rond het oor bij beweging, af en toe het open ploppen vd buis van Eustachius, etc.

Ik maak me net zo hard zorgen als jij in de tijd dat je je bericht schreef, en hoop snel iets van je te lezen... in het ziekenhuis wordt er heel/te luchtig mee omgesprongen, oorproblematieken horen thuis bij KNO-afdeling dus op kaakchirurgie willen ze me er niet mee verder helpen. Ik ben aan't overwegen de KNO-afdeling te raadplegen, heeft dat jou toen geholpen?

Groeten!

Simon

Reactie
Reageer op: hevige oorpijn 3 weken na een kaakoperatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief