- Anoniem14 april 2015 om 21:32
Ik ben 28 januari geopereerd en kreeg 1 maand na de operatie hele erge oorpijn. Toen was het een tijdje overdag en ’s nachts. Nu is het vooral ’s nachts. Zo erg dat ik er steeds wakker van wordt. Terwijl ik normaal echt een goede slaper ben. 4 weken geleden was ik bij de kaakchirurg en hij wilde een extra afspraak maken na 6 weken omdat ik zo’n pijn had. Als de pijn bleef moest ik toch weer bellen. Maar toen ik daar was was de pijn veel erger en dag en nacht, nu is het al aanzienlijk minder want het is alleen nog ’s nachts.. Maar de steken zijn soms zo heftig.. Volgens de kaakchirurg zag het er wel goed uit toen ik daar voor het laatst was, maar hij vond het wel opmerkelijk dat ik nog zo’n pijn had. Wat moet ik doen? Over 2 weken heb ik weer een afspraak. Maar ik ben zo bang dat er iets niet goed zit. Ik voel wel dat mijn kaak aak de linkerkant goed is dichtgegroeid. Aan de rechterkant, daar waar ik zoveel pijn heb, voel ik echt nog een gat. Wat moet ik doen? Ik wil ook niet zeurderig bij de kaakchirurg overkomen…
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 april 2015 om 21:36Met zeurderig overkomen heeft dat niks te maken.
Reageren
Probeer eerder een afspraak te maken met de kaakchirurgAnoniem2 juni 2015 om 07:232 jaar geleden heb ik een dubbele kaakoperatie gehad. De pijn die je omschrijft herken ik heel goed. Na zo’n ingreep moet je je nooit een zeur voelen. Beter een keer teveel naar de chirurg gaan dan een keer te weinig! Ik ben ook vaker terug gegaan naar mijn chirurg. Veel succes met het verdere herstel!
Reageren