- Anoniem18 november 2014 om 20:16
Ik heb sinds het middag uur moeite met het slikken van voedsel (drinken dus niet) en kreeg ook last van mn schouders en met name nek. Echt de overgang van nek naar rug. De pijn op mn borst tijdens het slikken zit vlak onder die 2 uiteinden van de sleutelbenen.Wanneer ik die adem doet het lichtjes pijn, maar wanneer ik praat moet ik echt een hoge en korte ademhaling toepassen om te KUNNEN praten. En mijn hoofd achterover gaat niet, tenzij ik voorover buk. Dan weer wel.
Ik heb ondertussen pijnstilling genomen, maar het werkt nog niet. Normaal bij hoofdpijn wordt het binnen een half uur minder.
Zit ik met een griepje of toch maar naar de huisarts?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 november 2014 om 21:52Kan heel goed een griep zijn. Of een beginnende keelontsteking.
Reageren
Even in de gaten houden. Als de klachden erger worden neem dan even contact op met je huisartsAnoniem19 november 2014 om 07:38Afgelopen nacht wel redelijk geslapen maar heb de hele nacht op mn rug gelegen in de dodenhouding omdat draaien erg pijnlijk is. Het te snel draaien en het achterover kantelen van m’n hoofd doet erge pijn.
Reageren
Ik kan nu zo bellen voor een afspraak, maar er zelf naar toe gaat niet op dee manier.
Ook het hoesten doet trouwens erg veel pijn. Zowel voor als achter, dat hele stuk. Ben benieuwd wat de HA zegt.Anoniem19 november 2014 om 07:38Bedankt voor het antwoord btw. 🙂
ReagerenJohn (moderator)
19 november 2014 om 11:27Laat nog even weten wat de huisarts gezegd heeft.
Reageren