- Anoniem25 april 2014 om 18:20
Ik heb uit het niets last van mijn schouder met bijwerkingen in mijn nek, keel en borst. Als ik in bed lig zakt de pijn na een paar uur naar een acceptabel niveau. De pijn in mijn schouder is erg hevig en voelt erger dan kiespijn en net zo zeurend. Soms is de pijn zo heftig dat ik misselijk word. De pijn is niet beweginggerelateerd . Paracetamol werkte eerst wel maar nu dus niet meer . Mijn huisarts denkt aan een lekkend klepje waardoor maagzuur ontsnapt en daarvoor kreeg ik maagzuurremmers . Die slik ik nu een week maar het word alleen maar erger
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 april 2014 om 18:42Als de klachten blijven aanhouden, ga dan terug naar je huisarts.
ReagerenAnoniem27 april 2014 om 10:49Dat ga ik ook doen , ik verga van de pijn. Lig vroeg in bed en heb moeite met ademhalen en mijn andere schouder begint ook al zeer te doen
ReagerenSim23 augustus 2017 om 04:50Ik zie dat dit bericht al vrij oud is maar mag ik vragen of je er nog achter bent gekomen wat de oorzaak was? Ik heb namelijk precies dezelfde klachten…
Reageren