- Anoniem27 mei 2014 om 10:13
Hoi hoi,
Ik heb een vraagje en ik hoop dat er iemand is die er antwoord op kan geven.
Een paar jaar geleden had ik last van epilepsie aanvallen. Op zich heel “normaal”, maar een specifieke aanval is me deels bijgebleven.
Ik ging naar bed met ontzettende hoofdpijn en moest daardoor ook overgeven. Toen merkte ik al dat ik minder zag dan normaal. In slaap gevallen, maar heb toen meerdere epileptische aanvallen gekregen. Ik weet nog dat ik heel even bij bewustzijn kwam toen mijn ouders me, samen met het ambulancepersoneel, naar beneden aan het helpen waren. Mijn moeder stond achter me en heb het uitgeschreeuwd dat ik bang was want ik zag totaal niks meer!
Het volgende dat ik me herinner is dat ik wakker word in het ziekenhuis en mijn zicht was weer terug. Ik heb die nacht blijkbaar 6 insulten gehad.Heeft iemand enig idee waarom mijn zicht weg was? Of hoe het kon gebeuren?
Ik heb wel een voorgeschiedenis met een auto-immuunziekte, maar daar had het niks mee te maken schijnbaar.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 mei 2014 om 13:01Afhankelijk van waar de insulten optreden (in welk deel van de hersenen ) is het mogelijk dat er tijdens een insult gezichtsveldproblemen ontstaan.
Reageren