- Anoniem19 mei 2014 om 07:08
Dag iedereen,
Ik heb al een aantal jaren last van het trapezius syndroom (stijve schouder spieren) aan beide kanten. Drie jaar geleden heb ik bovendien in een auto ongeluk een whiplash opgelopen.
De symptomen zijn in sommige periodes afwezig, om daarna weer langzaam op te komen.
Wanneer ik veel last heb ga ik naar de fysiotherapeut en chiropractor en na een aantal beurten gaat het wel weer beter. Deze keer echter niet. Nu heb ik al ongeveer een 4tal maanden elke dag weer last van mijn nek en schouders en niks lijkt te helpen (accupunctuur, fysio, chriropraxie).Als ik veel inspanningen doe wordt de pijn juist erger in plaats van beter. Ik heb al twee keer inspuitingen gekregen en de laatste keer heeft het één week geholpen om daarna juist erger te worden. Verder heb ik er regelmatig hoofdpijn door en word ik er extreem moe van.Heeft iemand dezelfde problemen of een idee dat mij zou kunnen helpen? Ik ben nog maar 25 jaar en heb schrik dat ik voor altijd met nek en schouderklachten zal blijven rondlopen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 mei 2014 om 10:50Misschien dat het goed zou zijn om eens naar een Mensendieck/Cesar therapeut te gaan.
Reageren