Zoeken Vraag het forum

Tinteling dof gevoel in hoofd .

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Vier weken geleden heb ik mijn achterhoofd zodanig gestoten dat er een bloeduitstorting zit. Ik heb daar tabletjes voor gekregen om dat net als bij trombose te verdunnen.De eerste veertien dagen heb ik absurd veel geslapen zonder medicatie.En een paar dagen heel slecht kunnen praten,heel vreemd was dat.Nu heb ik sinds vandaag een vreemd gevoel in mijn hoofd,dof tintelend .
    Ik heb bovendien nog steeds veel pijn.

Ik weet dat ik hiervoor mee naar de huisarts zou moeten gaan,maar er is bij mij een hele grote maar,een aantal jaren geleden zijn mijn medische dossiers vervalst,die heb ik ook naar het Min.v Volksgezondheid gestuurd,logisch dat ik daar niets van heb vernomen!In het verleden zijn nog meer nare dingen gebeurd,en mijn vertrouwen is minimaal of eerlijk gezegd,niets in de medische wetenschap. Artsen.
    Veertien dagen geleden heb ik een Christelijke instantie gemaild,omdat ik het vermoeden had(al jaren) dat zij daar ook hun medewerking aan hebben verleend.Er is kort op gereageerd ,: Ik hoop oprecht dat u een weg zult vinden om hiermee om te gaan.Ook mijn huisarts heeft deze email.

Ik ben ruim 72 jaar,en ik begrijp dat dit zèèr ernstige misbruikte vertrouwen mij ernstig heeft beschadig.Mijn situatie is te complex om er over te praten.

Ik kan alleen maar vertellen dat de Politie mij in 2010 naar een externe mevrouw van slachtoffer hulp heeft gestuurd omdat het al jaren duurt. Deze mevrouw heeft mij gezegd dat ik in mijn situatie mee moest leren leven,dat het altijd zo zou blijven.En inderdaad het blijft.

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Dit hoort nog bij bovenstaand bericht!!!
    Ik kon het niet meer veranderen,de bloeduitstorting zit inwendig tegen de hersenen aan.Ik weet ook niet wat ik eraan moet doen. Hoe ik dat terechte wantrouwen kwijt moet raken.

Reageren
Reageer op: Tinteling dof gevoel in hoofd .
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.