- Anoniem5 januari 2014 om 11:17
hallo ik heb een vraagje ik heb al heel lang dat als ik gewoon naar boven stap op de trap dat als ik eenmaal boven ben ik felle hoofdpijn krijg en ook glinstertjes zie ik moet dan echt effe gaan liggen of zitten van de pijn meestal is dat dan weer na 1 min weg en ook bv als ik van beneden roep naar boven dan krijg ik dit ook weet iemand wat dit is?(ik ben 14 jaar)
groetjes en alvast bedankt3 reactiesReagerenTandor16 januari 2014 om 16:23Dat is een moeilijke vraag. Het probleem met de trap op lopen zou eventueel door je bloeddruk kunnen worden veroorzaakt maar dat rijmt in z´n geheel niet met naar boven roepen.
Reageren
Tenzij de klachten maar zo nu en dan voorkomen. DAn zou het een vorm van migraine kunnen zijn. Ga met de klachten n aar je huisarts.Anoniem12 januari 2014 om 13:14danku voor de reactie het ding is ik kan niet naar de dokter gaan ik ben maar 14 dus ik kan niet alleen gaan en mijn ouders gaan zeker niet mee willen gaan die geloven mij nooit als ik zo iets heb 🙁
ReagerenTandor112 januari 2014 om 18:14Ook als je 14 bent kun je naar je huisarts. De huisarts mag hierover ook niet met je ouders praten tenzij jij daar toestemming voor geeft
Reageren