- Dailey6 juni 2017 om 23:37
Ik heb al tijdje bijna hele dagen hoofdpijn, ik voel me ook slap en raar gevoel in me hoofd heb ook een heel erg bonzend hoofd en steken heb ook last van me maag soort gevoel dat k honger heb… en als kachter me telefoon zit en weg kijk lijkt het of k kleine flitsen ziet ofzo. k ben heel bang dat dit epileptie ofzo kan zijn?? helpt mij AUB
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juni 2017 om 00:05Dat heeft met epilepsie niets te maken. Â Ga met de klachten naar de huisarts
Reagerendailey7 juni 2017 om 07:20oke bedankt!
ReagerenCatootje7 juni 2017 om 08:24Je voeding zou een rol kunnen spelen. In het westen eten we vaak teveel snelle suikers, vooral geraffineerde suikers, wat voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel kan zorgen en dat weer kan allerlei klachten geven. Beter zorgen voor meer complexe koolhydraten en die combineren met eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels. Hierdoor worden de suikers langzamer opgenomen. Daarnaast kunnen er voedselovergevoeligheden spelen, zoals tyramine en histamine in je voeding. Dit soort stoffen zit in onder andere kaas en bepaalde vissoorten. Bepaalde kruiden, alcohol en smaakversterker versterken de werking van biogene aminen als histamine en tyramine. Ook allerlei kunstmatige toevoegingen kunnen ontregelend werken.
Verder kan je nog bepaalde tekorten hebben, vitaminen, mineralen, vetzuren, aminozuren en andere stoffen. denk aan stoffen als magnesium, vitamine B en D.
Reageren