Zoeken Vraag het forum

Snee in het gezicht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo , ik heb een snee in mijn gezicht , er is een stukje van een blikje cola tegen gevlogen . Nu weet ik niet wat ik ermee moet doen . Alvast bedankt

5 reacties
    Reageren
    Tandor1

Ik weet niet hoe diep de snee is. Maar misschien is het wel goed om even contact op te nemen met de huisartsenpost.

Reageren
    Anoniem

Bedankt , zal ik maandag doen want op zondag zitten er geen huisartsen (denk ik)

Reageren
    Tandor1

Natuurlijk wel. In Nederland de huisartsenpost of de SEH en in België de huisarts van wacht.
    Als je het nummer van je huisarts belt krijg je dat nummer te horen. Maandag is het te laat en kunnen ze er niet veel meer aan doen.

Reageren
    Anoniem

Nu denk ik ook niet meer het is gisterenavond gebeurd

Reageren
    Tandor1

Dan is het inderdaad wat laat. Nu maar hopen dat je geen infectie krijgt en dat er geen al te groot litteken achter blijft.

Reageren
Reageer op: Snee in het gezicht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.