- Anoniem2 december 2013 om 17:23
Hallo,
Ik ben een meisje van 16. Ik heb al een tijdje last van hoofdpijn. Niet echt hoofdpijn, het zijn meer steken eigenlijk. Dit is soms vooraan in men hoofd soms achteraan en zo kan ik verder gaan. De steken zijn wel niet constant, ik krijg ze en dan zijn ze een tijdje weg. Misselijk ofzo ben ik niet. Had wel deze middag een licht gevoel in mijn hoofd maar na het eten ging het weg.
Ik moet wel melden dat ik de hele week om 6.30 uur opsta voor school en in het weekend om 7.15 omdat ik moet werken. Misschien is het vermoeidheid? ik moet donderdag naar de dokter met deze klachten? Moet ik me nu zorgen tot donderdag? of is er iemand hier met dezelfde klachten?Groeten!!!
8 reactiesReagerenTandor12 december 2013 om 18:54Vermoeidheid/spanningen zou heel goed kunnen.
Reageren
Heb je voldoende nachtrust? Eet je genoeg verse groente en fruit? Gebruik je vaak energiedrank?Anoniem3 december 2013 om 06:20Geen idee, ik ga altijd rond kwart na 10 mijn bed in. Vers fruit eet ik wel maar niet zoveel meestal 1 tot 2 stukken en energiedrankjes drink ik niet.
ReagerenTandor13 december 2013 om 18:00Ik denk dat het goed is om bloedonderzoek te laten. Je gaat donderdag naar de huisarts, als de HA het niet doet, vraag dan om een bloedonderzoek.
ReagerenAnoniem6 december 2013 om 15:19Hey! ik ben ondertussen al naar de dokter geweest. De oorzaak: Een verstopte rechteroor. Ben gisteren nog even naar de KNO moeten gaan en deze morgen de oorsmeer er laten uithalen. Hoofdpijn volledig weg. Wist niet dat je van verstopte oren hoofdpijn kon krijgen. Top! Bloeduitslagen waren ook goed!
ReagerenTandor16 december 2013 om 19:11Het probleem is dus gelukkig opgelost. Zo zie je maar wat een beetje oorsmeer kan veroorzaken.
ReagerenAnoniem7 december 2013 om 18:46ja inderdaad, had als kind wel altijd probleem met dat oorsmeer.. Maar gelukkig is het nu opgelost 🙂
ReagerenTandor17 december 2013 om 19:31Als je er vaker last van hebt, kun je er zelf wel wat aan doen.
Reageren
Niet met wattenstaafjes in je oren en zo nu dan druppels in je oren doen die het oorsmeer zacht houden en oplossen.Anoniem10 december 2013 om 17:20