Zoeken Vraag het forum

Opgezette lymfeklieren plus een andere bult?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben onlangs naar de dokter geweest en toen hebben zij geconstateerd dat ik met 100% zekerheid een longontsteking heb en verwacht de dokter dat ik ook Pfeiffer heb (bloedonderzoek is nog niet terug).

Nu snap ik dat opgezette lymfeklieren horen bij pfeiffer. Nu heb ik echter een andere bult in mijn nek. De bult bevindt zich op dezelfde lijn als mijn oor (zijkant van mn nek dus) en zit nog iets onder mijn adamsappel.

Nu vroeg ik mij af of dit hoort bij opgezette lymfeklieren?

3 reacties
    Reageren
    Tandor1

Ook dat is een lymfeklier.

Reageren
    Tandor1

Op bijgaand plaatje kun je zien waar ze overal te vinden zijn in de hals

[attachment=652]lymfeklier02.jpg[/attachment]

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Heb je inmiddels al de bloeduitslagen binnen? Vervelend he al die opgezette lymfeklieren enz… ik weet er alles van. Heb allemaal knobbels en bulten in mn nek. Loop nu in het ziekenhuis woensdag echo’s laten maken. Mijn bloed was ook afwijking gevonden in mn lever en wittebloedcellen dit kan ook te maken hebben met pfeiffer. Ben je ook moe en heb je andere klachten? Sterkte ermee

Reageren
Reageer op: Opgezette lymfeklieren plus een andere bult?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.