- tbbtlover28 februari 2013 om 20:53
Hallo,
Mijn beste vriendin heeft de laatste maanden vaak hoofdpijn. Meestal heeft ze wel redelijk hoofdpijn. Ze is ook vaak moe. Ik ben iemand die als anderen ziek zijn of iets aan de gezondheid hebben altijd helpen. Heeft iemand misschien een idee of tip hoe mijn beste vriendin minder hoofdpijn krijgt. Of herkend iemand zich hierin en heeft een oplossing gevonden.
Alvast super bedankt.
6 reactiesReagerenLana5 maart 2013 om 12:04Hai, leeft ze gezond? Voldoende slaap? Gevarieerd eten? Sport/beweging? Hoe oud is ze? Stress? Hoofdpijn kan zoveel oorzaken hebben namelijk…
Groet Lana
ReagerenJolet5 maart 2013 om 12:05En waar zit de hoofdpijn en hoe sterk op schaal van 1 tot 10? De hele dag door of komt het zomaar opzetten?
Jolet
ReagerenQuote5 maart 2013 om 12:06Hoofdpijn:
Reageren
http://www.thuisarts.nl/hoofdpijnAnoniem15 maart 2013 om 12:07tbbtlover12 maart 2013 om 18:04Heej.
Ja ze beweegt normaal. Ze sport niet ofzo. En eet ook niet echt ongezond.ze rookt wel. Kan het hierdoor komen?. Ze drinkt niet genoeg dus misschien komt het ook wel daardoor. Het is vaak wel een 7 a 8 kwa hoofdpijn zegt ze.
ReagerenAnoniem19 maart 2013 om 11:53Eerst maar eens stoppen met roken en meer water drinken. Desnoods een paracetamol.
Reageren