Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn, pijn achter de ogen, vermoeidheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

ik heb hier dus ook al meer dan een jaar last van de hoofdpijn sins een paar maanden maar mijn ogen ik word er zot van jeuken brandenzelfs mijn wimpers zijn ineens droog en hard en altijd dat moe zijn niet te doen die hoofdpijn .

John (moderator)

ga dan eens met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Catootje

Bij hoofdpijnklachten kan je voeding een rol spelen. Teveel snelle suikers kan ontregelend werken. Verder kunnen histamine- en tyraminerijke voedingsmiddelen klachten geven. Denk aan kaas, zuurdesem, chocolade enz. Ook toevoegingen als smaakversterker en zoetstoffen kunnen klachten geven.
    Verder kunnen tekorten aan diverse voedingsstoffen klachten geven. Zoals magnesium en vitamine B. Tekorten zijn lang niet allemaal meetbaar in je bloed.
    Kan ook zijn dat er in je nek wat vastzit.
    Ook electrosmog kan klachten geven.
    In elk geval ook even naar de huisarts.

Reageren
    M

hallo, ik heb soortgelijke symptomen.

Ik ben altijd wel moe maar dat stoort mij nu niet meer. Ik heb het gevoel dat mn ofen niet goed samenwerken waardoor ik bepaalde dingen dubbel zie. Als voorbeeld een klein lampje van de tv, met 1 oog gesloten zie ik maar 1 lampje en met beide ogen op zie ik er net geen 2.

Het lijkt ook als of ik met 1 oog dicht veel ontspanner kijk.

Ik heb hier nog geen onderzoek van gehad maar ik vraag me af of dit wel zin heeft

Reageren
    Miss

Hallo, ik heb ook sinds een week constante hoofdpijn, druk achter de ogen en ik val enorm veel in slaap terwijl ik voordien met 6 uren slaap genoeg had.

ik heb al een CT gehad en een bloedtest. Enkel mijn ontstekingswazrden waren wat verhoogd. Mijn ogen zijn ook getest. En er is zogezegd niets mis. Kan iemand mij helpen want ik word er echt depressief van dat ik niet normaal kan functioneren.

Reageren
Reageer op: Hoofdpijn, pijn achter de ogen, vermoeidheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.