Zoeken Vraag het forum

HELP! Hele dag zweverig gevoel in mijn hoofd, wat heb ik???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

ik heb precies het zelfde nu al 8 maanden. Is het probleem bij jou verholpen zo ja waardoor. Vriendelijke groet Raymond

Reageren
    Astrid

Hier hetzelfde probleem. Zodra ik opsta ontzettend zweverig in het hoofd. En ook de brandrtige zware ogen.. die heb ik hier ook voorbij zien komen. Heb hele erge last gehad van b12 tekort. Sinds 2 a 3 jaar krijg ik injecties. In het begin om de dag. Nu 1 keer in de 2 maanden. Ik vraag me af of dit er iets mee te maken heeft. Gisteren een bloed onderzoek laten doen.. mede ook naar bloed armoede en vitamine tekorten. Ik lees nog geen oplossingen hier helaas, baart me wel zorgen want ik kan niet meer werken hierdoor…

Reageren
    Lees is PPPD

Hallo,

ik ken de symptomen heel goed. Lees je is in over PPPD. Dit is een nieuwe term.
    je hebt ook BPPD , maar dit is net weer anders.
    hier heb je misschien wat aan als je in typt PPPD.

Reageren
Reageer op: HELP! Hele dag zweverig gevoel in mijn hoofd, wat heb ik???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.