- Peter12 oktober 2012 om 12:18
Hallo,
Ik heb nu 7 weken hoofdpijn en last van ogen. ’s ochtends als ik wakker wordt heb ik nog niks, maar naar een uur begint het ongeveer. De pijn zit in mijn achterhoofd net iets boven mijn nek. Mijn ogen doen ook zeer, een beetje druk er op, maar vooral last van licht. Sinds vorige week ben ik ook soms misselijk. Ik ben bang voor een hersentumor. Wat kan dit zijn?
Peter
7 reactiesReagerenKimmie12 oktober 2012 om 13:33Hallo Peter,
Waarom denk je meteen aan een hersentumor? De meeste hoofdpijn wordt veroorzaakt door spanningshoofdpijn.Kimmie
ReagerenLara12 oktober 2012 om 13:34Hoi, misschien een bril nodig?
ReagerenPeter12 oktober 2012 om 13:53Ik denk dit omdat ik ook misselijk ben.
ReagerenEmma17 oktober 2012 om 08:59Ik denk eerder spanningshoofdpijn.
ReagerenQuote17 oktober 2012 om 09:04Anoniem2 december 2015 om 18:43wat was het uiteindelijk heb namelijk dezelfde klachten
ReagerenLarissa28 november 2018 om 20:51Hi mijn dochtertje heeft nu al een tijdje last van veel buikkrampen en misselijkheid en spugen eerst dacht ik een griep, maar ze heeft het nu al langer dan drie weken. Arts kon er niet veel van zeggen. Nu heeft ze sinds een paar dagen ook last van ogen erbij gekregen. Soms ziet ze even niks zegt ze Of ze ziet witte rondjes. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga morgen weer een afspraak maken bij de arts.
Reageren