Zoeken Vraag het forum

Misselijk, hoofdpijn en last van ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter

Hallo,

Ik heb nu 7 weken hoofdpijn en last van ogen. ’s ochtends als ik wakker wordt heb ik nog niks, maar naar een uur begint het ongeveer. De pijn zit in mijn achterhoofd net iets boven mijn nek. Mijn ogen doen ook zeer, een beetje druk er op, maar vooral last van licht. Sinds vorige week ben ik ook soms misselijk. Ik ben bang voor een hersentumor. Wat kan dit zijn?

Peter

7 reacties
    Reageren
    Kimmie

Hallo Peter,
    Waarom denk je meteen aan een hersentumor? De meeste hoofdpijn wordt veroorzaakt door spanningshoofdpijn.

Kimmie

Reageren
    Lara

Hoi, misschien een bril nodig?

Reageren
    Peter

Ik denk dit omdat ik ook misselijk ben.

Reageren
    Emma

Ik denk eerder spanningshoofdpijn.

Reageren
    Anoniem

wat was het uiteindelijk heb namelijk dezelfde klachten

Reageren
    Larissa

Hi mijn dochtertje heeft nu al een tijdje last van veel buikkrampen en misselijkheid en spugen eerst dacht ik een griep, maar ze heeft het nu al langer dan drie weken. Arts kon er niet veel van zeggen. Nu heeft ze sinds een paar dagen ook last van ogen erbij gekregen. Soms ziet ze even niks zegt ze  Of ze ziet witte rondjes. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga morgen weer een afspraak maken bij de arts.

Reageren
Reageer op: Misselijk, hoofdpijn en last van ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.