Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn/oogpijn/ Misselijkheid/moe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lina

Ik ben een meisje van 16 jaar
    Ik ben de laatste tijd heel erg moe al zeker 5 weken hoeveel ik ook slaap ik ben nog altijd heel erg moe soms word ik vaker dan 4 keer wakker ’s nachts zonder reden, maar ook als ik bv 10 uur aan een stuk doorslaap blijf ik nog altijd heel erg moe, dat is niet het enige maar sinds zondag 8 augustus ben ik heel vaak misselijk soms al wat minder dan de andere keer maar ik ben heel vaak heel erg misselijk en ik weet niet waarom. Ik heb ook sinds een week ongeveer heel erg veel last van mijn ogen als ik mijn bril af doe gaat het wat beter met mijn ogen maar ze doen nog steeds pijn maar zonder bril zie ik alles wazig maar soms zie ik ook wazig met bril en zie ik vlekken voor mijn ogen. mijn ogen doen ook pijn bij te veel licht, ik heb ook heel vaak hoofdpijn ook al een aantal weken +/- 6 weken ik soms gaat het weg maar niet voor lang ik heb nooit koorts ofzo maar wel hoofdpijn, ook heb ik al bijna een jaar rugklachten met uitstralende pijn naar armen en benen voor mijn rug ben ik wel naar de huisarts geweest begin mei 2021 en ik moest daarvoor naar de kinesist en ik ga er nog steeds naar toe maar ik denk niet dat mijn rugklachten iets te maken hebben met mijn andere klachten, ik heb ook vaker last van een drukkend gevoel op mijn ribben al ik in of uit adem en ik heb ook last van mijn nek, weet iemand misschien wat het kan zijn of wat ik moet doen?

16 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts voor wat onderzoek

Reageren
    Catootje

Naar je huisarts gaan kan verstandig zijn. Daarnaast zou een natuurgenezer wat verder kijken naar je hele gezondheidssituatie, zoals voedingspatroon, darmflora, hormoonhuishouding. Kan ook adviseren over voedingssupplementen.

Reageren
    Lina

Ja ik zal dan maar eens langs de huisarts gaan, maar ik wil niet dat mijn ouders het weten en ik heb ook een reden waarom ik liever niet heb dat mijn ouders het weten. maar ik zal wel eens langs de huisarts gaan maar weet er iemand misschien wat het zou kunnen zijn? of waar het aan zou kunnen liggen ik heb wel een te kort aan ijzer en vitamine D maar daar neem ik nu medicatie voor dus dat zou normaal niet daar aan kunnen liggen weet er iemand misschien waar het wel aan kan liggen?

Reageren
    John (moderator)

Hoe lang neem je de medicatie nu dan? En welke in welke dosering?

Reageren
    Lina

en een natuurgenezer ik weet niet precies wat dat is maar ik heb het eens  opgezocht en volgens mij heeft het hier in België een andere naam dan in Nederland ik woon namelijk in Antwerpen en ik kan er geen vinden hier.

Reageren
    Lina

de medicatie neem ik sinds begin Juni de medicatie voor ijzer moet ik 3 keer per week innemen en de medicatie voor vitamine D moest ik eerst 4weken lang 1 per week en nu moet ik er 1 per maand maar ik weet niet of mijn klachten daar aan kunnen liggen

Reageren
    John (moderator)

Mogelijk is alles nog niet helemaal op peil. Laat opnieuw bloedonderzoek doen

Reageren
    Lina

Dat zal ik dan doen maar vanwaar de klachten in mijn ogen en de misselijkheid dan dan begrijp ik niet…

Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress/spanningen misschien?

Reageren
    Lina

Jaa, ik heb nogal veel dingen aan mijn hoofd dus stress en spanningen zijn zeker aanwezig maar ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft want stress dat heb ik echt al veel langer dan de klachten

Reageren
    Lina

en de pijn in mijn ogen dat snap ik ook niet

Reageren
    John (moderator)

Maar een deel van je klachten kunnen daar toch wel vandaan komen

Reageren
    Lina

Het zou kunnen maar ik weet het niet ik denk dat ik het een week ga bijhouden om te zien of de klachten weggaan of dat ze erger worden als ze erger worden ga ik langs de huisarts

Bedankt voor de moeite!

Reageren
    John (moderator)

Dat kan dus ook door stress en spanningen veroorzaakt worden

Reageren
Reageer op: Hoofdpijn/oogpijn/ Misselijkheid/moe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.