Zoeken Vraag het forum

Schedel pijn linkerkant

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Christ

Pijn linkerzijde schedel met soms pijn naar linkeroor, huisarts kan niets vinden haar voorstel medicatie waarbij je geen auto mag rijden of naar Neuroloog of afwachten, heb gekozen voor Neuroloog  kan daar medio augustus 2018 terecht !

Corina

hallo mijn zoon loopt al paar maanden met “spanningshoofdpijn” maar heeft sinds 3 weken druk boven op zijn schedel nu  zegt hij dat het ook uitstraalt naar linkerkant. Volgens huisarts heeft hij toch spannings hoofdpijn . Maar ik heb nu belafspraak met neuroloog en ik wil dat er een hersenscan gemaakt wordt, hij kan niet meer functioneren en is naar huis gestuurd door zijn baas omdat hij hele erge hoofdpijn kreeg en niet kon functioneren. Over paar weken moet hij weer naar school ,hij loopt ook bij psycholoog vanwege angst aanvallen en ik weet niet of dat met elkaar te maakten heeft ,maar eerst maar neuroloog afwachten. Maar ik ben eigenlijk radeloos als moeder zijnde omdat je hem graag wilt helpen. Wie kan mij wat meer uitleg geven wat dit is ? ??

Reageren
    Peter

Ik heb precies dezelfde klachten. Gister uitslag gekregen van de MRI en er is niks gevonden. Schijnt toch iets te zijn als spierspanningshoofdpijn en ben doorverwezen naar mensendieck therapie.

Reageren
    klokkie vrouw 71 jaar

heb versleten nekwervels, heb bijna altijd last aan pijn in mijnzijkant links van het hoofd. wel regelmatig oefeningen op apparaten fysio, daarna komt vaak die pijn. zou dat een oorzaak kunnen zijn, dat er toch teveel spanning komt te staan op mijn nekspieren?

Reageren
    John (moderator)

dat zou best kunnen. Bespreek het het met de fysio

Reageren
    Lieve

Heb dat ook. Pijn linkerkant boven schedel. Ben al, bijde huisdokter geweest, bij de neuroloog.  Beiden weten niet wat het  is en zeggen, ‘gewoon afblijven  pfff … Het verontrust me erg..

Reageren
    Cindy

ik heb ook al een aantal weken last van een pijnlijke schedel. Zit vooral aan mijn kruin maar kan evengoed links of rechts zitten. Heb er ook al 2 nachten last van. Als ik op mijn linkerzijde lig, doet de linkerkant van mijn hoofd pijn. Lig ik rechts, doet de rechterkant pijn. Ik heb ook de hele dag door last van pijn. Iemand die dit herkent? Weet wat het is? Ik heb wel al heel lang last van stress en spanning. Zou het het dit kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Dat kunnen zeker spanningspijnen zijn

Reageren
    Hier ook iemand met deze klachten

Al drie maanden deze klachten. Ik heb 3x nachts een erge pijnaanval gekregen, gevoel was of er erge druk op mijn schedel stond laatste aanval door verwezen naar de neuroloog EHBO daar werd mijn bloeddruk gemeten bovendruk 219 vanwege de pijn. Ik kreeg te horen spierspanning op mijn schedel. Fysio gehad, triggerpoint therapie 3x, holistische massage 1e keer was het weg daarna werd het erger, chiropractor 4 behandelingen niets geholpen niets helpt vreselijk. Ik hoop met 5!THP de spierspanning enigszins te verzachten. Vandaag hiermee begonnen

Reageren
    Leidt en vergeef

Hier eveneens zelfde symptomen.. iemand al iets van uitkomst of dergelijken?

Ik plan hiervoor ook bezoekje Dr. en zal dan ook hier terug koppelen.

Reageren
    Jolanda

Ook ik heb links boven zijkant van mijn schedel huidpijn. Doet pijn als ik met mijn vingers door mijn haren ga. Of mijn haren kam. Heb ook niet mijn hoofd gestoten. Maar heb dit nu al een aantal maanden. Gaat maar niet weg. En heb zelfs het idee dat de oppervlakte van de plek uitbreid. Eerst dacht ik. Oef was dat. Maar verder geen aandacht aan besteed. Maar nu dat het aanwezig blijft maak ik me toch ook wel zorgen. Heel wazig dit.

Reageren
    Jolanda

Heeft iemand Al iets vernomen via de huisarts of wat dan ook.

Reageren
    Hallo

Ik heb precies het zelfde en maak me zorgen, morgen ga ik een afspraak maken bij mijn huisarts

Reageren
    Anoniem

Ik heb nu dus precies het zelfde, niet dat ik hoofdpijn heb, maar wel als ik het aanraak dat het best wel werg pijn doet. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het een knellend zenuwtje is en dat het verder niks ernstig is maar ik begrijp uw angst.

Reageren
    Brb

Ik heb ook last van een soort blauwe plek gevoel. Linker zijde, boven m’n oor.

Helaas zijn hier geen uitslagen van doktersbezoeken gedeeld, jammer.

Ik maak me er niet erge zorgen over maar ven wel benieuwd waar deze zenuwpijn vandaan kan komen..

Reageren
Reageer op: Schedel pijn linkerkant
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.