- Kezza12 september 2023 om 10:29
Beste forumleden,
Ik heb sinds enkele maanden een doffe pijn rondom mijn schedel/hoofd welke meestal aan de rechterkant boven de oorstreek zit. Wanneer ik draai met mijn hoofd voel ik de pijn erger worden. Ik kan de plek meestal ook voelen en voelt dan als een soort van blauwe plek. Maar voor m’n gevoel varieert de plek ook weleens. Schouders en nek doen ook vaak pijn . Heb ook een tijdje fysio gehad maar heeft uiteindelijk ook niet het gewenste resultaat behaald. Laatste paar dagen ben ik ook een beetje duizelig. Het is niet dat ik omval maar gewoon een beetje onzeker gevoel. Vooral wanneer ik even moet staren naar bijv. tekst op het scherm of langere tijd aan het praten met iemand ben (in 1 houding) dan is het net alsof alles begint te draaien. Ook ben ik af en toe wat misselijk. De dokter/neuroloog denkt dat het met mijn houding te maken heeft. Er is ook een CT scan gemaakt van m’n hoofd en daar waren gelukkig geen afwijkingen op te zien. Maar de klachten blijven aanhouden/verergeren dus wordt er wel een beetje moedeloos van. Dus misschien dat er mensen zijn die ook bekend zijn met deze klacht(en). Graag hoor ik van jullie.
Bij voorbaat dank.
Kees.1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 september 2023 om 10:52Je houding kan het probleem zijn. Je kunt daarvoor naar een cesar therapeut gaan
Reageren