- evie23 juni 2012 om 20:32
Hey ,
ik ben een jonge meid.
ik heb een heel vervelend probleem.
ik heb de laatste maand ontzettend veel
last van hoofdpijn. ik had vooral
veel pijn bovenop mijn hoofd. ook was
ik heel duizelig. ik heb een scan laten maken
en mijn sinussen waren ontstoken ik heb toen
een hele grote doos met pillen moeten nemen.
3pillen 2x per dag en dat ongeveer 2-3 weken lang.
ondertussen zijn de pillen op en ik moet zeggen
dat ik nog altijd veel pijn heb.
de pijn is nog steeds bovenop mijn hoofd ,
ik ben nog steeds ontzettend duizelig (
bij 1 verkeerde beweging moet ik me goed vasthouden
zodat ik niet val) , nu heb ik wel ook nog iets bijkomends gekregen -> mijn oren suizen heel erg en er staat soms een enorme druk op. dit is ook heel vervelend
aangezien ik al redelijk veel gehoorverlies heb op mijn leeftijd. nu ben ik naar de osteopaat gegaan voor sessies ,maar dit helpt niet. hij denkt dat het komt vanuit mijn gehemelte , omdat ik als baby een zwaar open gehemelte heb gehad. iemand een idee waar ik terecht kan of wat ik kan doen ? ik ben echt radeloos !3 reactiesReagerenbangerik199223 juni 2012 om 21:17ik ben overtijd en normaal ben ik stipt ik wist de eerste keer niets van mijn zwangerschap af maar nu ben ik zelfs te bang om nen test te kopen wa nu gewoon afwachte of ????
ReagerenAngela24 juni 2012 om 04:01Meteen terug gaan naar de huisarts.
Reageren
Het is duidelijk dat er iets aan de hand is, dus……….Angela24 juni 2012 om 04:05Bangerik1992, hoezo de eerste keer wist ik niks van mijn zwangerschap af? Als u te bang bent om een test te kopen kan u toch ook gewoon naar de huisarts.
Reageren
Hij heeft een beroepsgeheim dus mag hij met niemand praten over waarom u bij hem bent geweest! Doen hoor!