- Remco19818 december 2011 om 17:11
Gister op mijn werk werd ik om 10 uur ’s morgens misselijk en dit met golven en pijn onder de ribbenkast. Ik dacht een beginnend buikgriepje. Om 2 uur ben ik naar huis gereden. Ik kreeg niets meer naar binnen. Ik heb niet echt overgegeven. Ik ben gelijk gaan douchen en naar bed gegaan. Om een uurtje of 8 weer naar beneden gegaan. Ik voelde me hartstikke slap en had nog steeds een misselijk gevoel en pijn onder m’n ribbenkast. In bed had ik de hele tijd oprispingen en er kwam elke keer wat naar boven. Uiteindelijk mijn vinger in mijn keel gestoken en er kwam alleen maar vloeistof uit.
’s Nachts slecht geslapen. Veel draaien en pijn in mijn rug gehad. Later op de nacht pijn in mijn rechter schouder. De pijn in mijn rug kwam denk ik door dat ik iets verkeerd getild heb wat ook te zwaar was. ’s Morgens werd ik wakker met vervelende pijn in mijn rechter schouder. Ik was niet misselijk meer en de pijn in mijn rug was ook weer verdwenen. Ook had ik kiespijn aan de rechterkant toen ik wakker werd. Dat is nu ook over.
Nu heb ik alleen nog de pijn in mijn schouder dat af en toe naar mijn bovenarm en onderarm uitstraalt. Geen tintelingen, geen duizeligheid of andere klachten. Het is een vervelende pijn waar ik door de pijn af en toe misselijk van word. Ik heb net een aspirientje genomen en deze lijkt te werken.
Iemand een idee?
1 reactieReagerenRemco19818 december 2011 om 22:12Kan ik vannacht een hartaanval gekregen hebben?
Veel symptomen komen overeen:
Pijn in de buik, misselijkheid, pijn in mijn schouder pijn in mijn kaak. Die dag had ik het koud. Ik ben 29 en voel me voor de rest goed.
Reageren