- j3841 augustus 2011 om 01:29
Ik merk net iets raars,
Ik was mn hoofd aan het krabben want het jeukte van heel de dag een pet te dragen, toen merkte ik ergens een apart gevoel boven op mijn hoofd in het midden, toen drukte ik er een beetje op (nog niet eens hard) en toen kreeg ik een soort pijnlijke steek naar de linker kant van mn hoofd, ik heb geen idee wat daar zit of wat het is.
Ik ben nog nooit op mijn hoofd gevallen en er is ook niks raars gebeurd met mijn hoofd, toch heb ik nu ineens die plek, het lijkt onder mn huid te zitten maar ik weet het niet zeker, huid is het denk ik niet want zoals ik al zei als ik er op druk dan schiet de pijn naar de linkerknt van mn hoofd.
:S?
Ik hoop niet dat het een begin is van iets heel engs, ik heb al andere problemen waar ik niet blij mee ben.
3 reactiesReagerenAnoniem8 augustus 2011 om 20:40Lijkt mij vrij onschuldig, vast net op een gevoelige zenuw gedrukt.
Reagerenanoniem25 februari 2013 om 15:18Ik heb precies het zelfde, ik maak me daarom ook best zorgen..
Reageren
Maar ik heb dan ook alleen steken in me hoofd als ik op een plekje op me achterhoofd drukt en ook zo’n zelfde raar gevoel zoals diegene onder mij zei ik denk dat t een gevoelen zenuw is maar vind t wel heel raar!
als je meer info hebt zet t dan graag op de site,
MVGAnoniem26 oktober 2017 om 18:51Lijkt op burnout klachten. Ik heb dezelfde ervaringen en ben nu na jaren stapje voor stapje op de goede weg …..
mvg
Guus
Reageren