Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn na blazen trompet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jebus

Had het vandaag voor de tweede keer.
    Ik zette enorm veel druk op mijn mond en plots (als in een vingerknip) heb ik enorme hoofdpijn, het ebt weg in de loop van de dag en de volgende morgen is het over. De pijn situeert zich vooral in het achterhoofd.
    Herkent iemand dit?

1 reactie
    Reageren
    Raf Wilms

Ik herken dit wanneer ik te weinig vanuit mijn middenrif speel. Als ik doorgezakt in de zetel hang en met een demper hogere noten speel, voel ik duidelijk druk op mijn achterhoofd niet erg ver van de oren.
    Het lijkt me beter telkens een gezonde houding aan te nemen en zeker vanuit je buik te spelen en genoeg lucht nemen.

Reageren
Reageer op: Hoofdpijn na blazen trompet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.