- Martine13 april 2026 om 21:06
Ik ben 38 jaar, moeder van 2 peuters en heb een lichte aanleg tot hypochondrie. Misschien goed om erbij te vermelden.
Ik heb dus eigenlijk altijd wel iets waarvan ik bang ben dat het iets ergs is. Ik zit niet vaak maar toch wel een paar keer per jaar bij de dokter hierdoor.Nu heb ik ong al 2 maanden een bobbeltje in mijn nek, net op de haargrens, rechts. Hij is ietsje groter geworden, ik kan m in de huid wel heen en weer bewegen.
Ik weet dat daar ook een lymfeklier zit. Nu zijn de afgelopen tijd hier constant wel virusjes in huis. En zit ik ook met een beetje stress constant door prive zaken.Nu ben ik natuurlijk bang dat het iets van een tumor is. En weer naar dokter wil ik gewoon niet. Of denken jullie daar anders over? Ik hoor het graab
2 reactiesReagerenMartine14 april 2026 om 22:22Wat ik nog niet erbij hen vermeld is dat er ter hoogte van het bobbeltje links tegen de nekspier aan een verdikking zit als een soort streng naar het bultje toe. Het lijkt erop alsof g met de spier meeloopt
Reageren
Peter (huisarts)
14 april 2026 om 22:27Ik denk daar anders over. Als je een klierzwelling hebt die langer als 6 weken blijft , adviseer ik je wel door je huisarts na te laten kijken.
Reageren