- Nanda8 september 2024 om 02:38
Hallo,
Ik heb sinds 2 dagen een pijnlijke plek op mijn achterhoofd.
Het voelt als een zwelling die ook lichtelijk jeukt, maar vooral ook zeer doet. Het voelt als een bult op je hoofd, als een blauwe plek. Maar de pijn trekt door m’n hoofd.
Het gekke is, er is niks te zien of te voelen..
Wat kan dit zijn?10 reactiesReagerenSuus8 september 2024 om 09:18Het zou door de aanhechting van je nekspieren kinnen komen.
Reageren
Een fysiotherapeut kan dan vaststellen en behandelen.AS15 maart 2025 om 08:44Wat is uiteindelijk de oorzaak geweest van jouw klachten en hoe zijn die verholpen?
Reageren
Ik heb namelijk precies dezelfde klachten, dit is het enige wat ik online tegen kom wat overeenkomt met mijn klachten.Leyelie30 april 2025 om 21:12Benieuwd naar wat het was bij jou, heb precies hetzelfde. Bij mij zit het echt op mijn achterhoofd schedel dus de fysio kon daar niet veel mee behalve mijn nek een beetje masseren
ReagerenJ.S19 mei 2025 om 10:50Ik kamp sinds 2 dagen met dezelfde klachten, wat was het bij jullie?
ReagerenJoyce4 juni 2025 om 12:09Is er uiteindelijk iets uitgekomen of is hef vanzelf weg gegaan?
ReagerenJennifer6 juli 2025 om 09:36Ik heb hetzelfde weet je al wat het was.
ReagerenLucianne9 juli 2025 om 20:43Ik heb ook een gigantische harde knobbel rechts achter oor op de schedel… wil ook graag weten wat het is.
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2025 om 20:57Dan moet je ermee naar de dokter gaan en ernaar laten kijken
ReagerenArthur21 september 2025 om 07:01Hallo, ik heb dit ook. Wat is het uiteindelijk bij jouw geweest?
ReagerenFemke30 januari 2026 om 01:55Enkele maanden ontzettend zware hoofdpijn, dat maar niet weg gaat. Sinds een goede week pijn aan achterhoofd waar je niet aan kan komen ondanks de enorme pijn. Trek zo door tot enorme hoofdpijn. Enkele scans laten nemen maar alles blijkt oke te zijn.
Wat kan dit zijn?
Reageren