Zoeken Vraag het forum

Tintelingen gezicht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Suzanna

Hallo ik heb opeens last van scherpe tintelingen in mijn gezicht. Vooral op mijn wangen, de zijkant van mijn gezicht maar ook mijn ogen/oogleden. Ik heb niks op mijn gezicht gedaan of gesmeerd. Het voelt alsof mijn hoofd super rood en opgezwollen is maar dat valt wel mee. De tintelingen zijn echt niet prettig en doen enigzins pijn, soms gaat er ook een scheut warmte door mijn gezicht.
    Wat zou dit kunnen zijn? Voor zover ik weet ben ik niet allergisch.

6 reacties
    Reageren
    Suus

Bel je huisarts om advies, die kan ter plekke bepalen of het iets is waar naar gekeken zou moeten worden!
    Met dergelijke acute klachten is het echt verstandiger om een arts te raadplegen

Reageren
    Suzanna

PS het wordt erger als ik buiten ben

Reageren
    Suus

Bel dan je huisarts……
    Die kan onderzoek doen naar de oorzaak, op een forum ( waar ook nog eens geen artsen zijn) is dat niet mogelijk.
    En je huisarts kan ter plekke inschatten of het iets is wat verder onderzocht zou moeten worden.
    Even een idee wat het zou kunnen zijn: bij een collega van mij begon een aangezichtsverlamming op deze manier.

Reageren
    Suzanna

Oke dankjewel ik ga er zo langs!

Reageren
    Jo

Goedendag. Weet u inmiddels al wat meer? Ik heb dezelfde soort klachten

Reageren
    yvonneke

ik heb er ook last van,en ben erachter dat het door hyperventilatie kan komen..

Reageren
Reageer op: Tintelingen gezicht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.