- Hakan31 december 2023 om 12:19
Goedendag
Alvast beste wensen allemaal
Ik zelf loop ook al 1 jaar rond met
Stijve nek en schouders in de ochtend. In de dag krijg ik hoofdpijn en last van oorsuizen. Ook heb ik last van on even gevoel en duizeligheid . Mijn kaak zit ook wil steeds weg kraken.
Ik heb fysiotherapie, manuele therapie, laserbehandeling al uitgeprobeerd. Qnder andere 3 prikken corticosteroïden gehad bij de pijnpolie oo me nek en schouder.
2x mri scan gehad nek en hoofd. Geen Hernia of zware artrose aangetroffen.Ik leef momenteel met voltaren creme en paracetamol. Het is elke dag een verrassing hoe ik opsta en wat me stijve nek.
Weten jullie wat ik meer kan proberen. Want volgens me huisarts is het echt de spieren.
Alvast bedankt
Mri rapport
Bijlagen:
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 december 2023 om 16:06Je hebt dit bericht 3 x geplaatst met 2 verschillende namen…
Reageren
Ik denk dat je iets aan je stress/spanningen en angsten moet doen. Maar volgens mij heb ik dat in en ander topic eerder ook al eens gezegdHakan2 januari 2024 om 22:41Excuses niet in de gaten.
Ik heb geen spanning of stress. Ik slaap goed en de stijve nek begint in de ochtend. Daarna duizelig en hoofdpijn en oorsuizen.
Kan het trapezius syndroom zijn ? Of kan dat geen jaar duren.
ReagerenSuus3 januari 2024 om 08:26Via een forum kun je zulke dingen niet diagnosticeren, daarvoor ben je fysiek onderzoek nodig. Daarvoor zou je naar een fysiotherapeut kunnen gaan
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2024 om 17:57Om daar achter te komen zou je naar een fysiotherapeut moeten gaan. Alleen zou je daar dan de hele dag last van moeten hebben.
Reageren
Misschien ben je aan een ander hoofdkussen toeHendrik20 november 2024 om 12:36Ik ben vooral benieuwd wat jouw slaaphouding is… die vermeld je helemaal niet en ook niet welk kussen je hebt.
En hoe slaap je, is dit bijvoorbeeld op je buik dan is dat sowieso al een slechte houding. Als je veel wisselt van houding dan kan een afstelbaar kussen goed zijn voor je. In het algemeen is een afstelbaar kussen goed aan te raden.ik heb zelf een [url=https://www.onepillow.nl] onepillow [url] hoofdkussen. Misschien kun je daar wat mee. Dat heeft mij goed geholpen bij nekklachten.
Daarnaast kunnen oorsuizen ook komen door medicatie. Ik heb zelf bupropion en daarbij ook hardere oorsuizen dan normaal. (ik heb sowieso al tinitus, maar de medicatie versterkt het)
Reageren