Zoeken Vraag het forum

Harde klap hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Deen

Ik heb mijn hoofd heel hard gestoten tegen een scherpe rand. Natuurlijk veel hoofdpijn, kan dit verder nog kwaad?

4 reacties
    Reageren
    Suzan

Je had beter de huisarts kunnen bellen ipv op een forum om raad vragen,hoofdklachten na een harde klap of stoot kun je beter serieus nemen….

De huisarts had kunnen bepalen of het nodig is dat je even door een arts gecheckt wordt.

Ik zou als de pijn aanhoudt,erger wordt, je misselijk of duizelig wordt,wazig gaat zien of vergeetachtig wordt dus alsnog contact opnemen met de huisartsenpost. Bovengenoemde dingen wijzen op een hersenschudding of ander hersenletsel.

Reageren
    Deen

Is hoofdpijn na een stoot of val niet normaal?

Reageren
    John (moderator)

daar kan ik zo geen antwoord op geven. Als je nog steeds klachten hebt, hoofdpijn, duizeligheid of misselijkheid moet je de huisartsenpost bellen

Reageren
    Suzan

Hoofdpijn tot op zekere hoogte wel,krijg je last van de andere klachten die ik schrijf, zou je dus contact met de huisartsenpost moeten opnemen.

Reageren
Reageer op: Harde klap hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.