Zoeken Vraag het forum

Harde klap hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

2 dagen geleden stond ik gebukt iets in het keukenkastje te leggen. Ik kwam omhoog en stoot ontzettend hard mijn hoofd tegen een opstaand kastje daarboven. Tranen sprongen in mijn ogen en ik kwam met mijn rechter kant tegen het kastje. Mijn neus raakte er van verstopt. Nu 2 dagen later erge hoofdpijn, migraine, diarree en misselijk. Komt dit door de klap of toevallig net een buikgriep te pakken? Wat kan ik het beste doen, want ik ben wat angstig hierdoor.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Neem even contact op met de huisartsenpost. Je zou een hersenschudding kunnen hebben

Reageren
    Anoniem

Maar wat kan de huisarts hier aan doen? De paar keer dat ik gebeld heb in mijn leven hebben ze nooit echt iets gedaan. Ik las op internet dat je er niet veel aan kunt doen als je een hersenschudding hebt

Reageren
    John (moderator)

Gezien de klachten die je hebt is het toch verstandig om ze even te bellen.

Reageren
    Anoniem

En dan nu meteen of morgenvroeg? Wat zijn de adviezen bij een hersenschudding?

Reageren
    John (moderator)

Je had eigen,lijk meteen moeten bellen…maar goed… Dan nu maar even bellen

Reageren
    Anoniem

Ik ben geweest, wat ik al dacht. Kunnen niks voor me doen. Laatste keer dat ik dus naar de spoedpost gegaan ben. Moest een paar richtingen in kijken. Misschien heb je een hersenschudding, neem maar paracetamol..  En toen kon ik weer gaan met knallende koppijn.

Reageren
Reageer op: Harde klap hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.