- Anoniem15 juni 2019 om 09:50
2 dagen geleden stond ik gebukt iets in het keukenkastje te leggen. Ik kwam omhoog en stoot ontzettend hard mijn hoofd tegen een opstaand kastje daarboven. Tranen sprongen in mijn ogen en ik kwam met mijn rechter kant tegen het kastje. Mijn neus raakte er van verstopt. Nu 2 dagen later erge hoofdpijn, migraine, diarree en misselijk. Komt dit door de klap of toevallig net een buikgriep te pakken? Wat kan ik het beste doen, want ik ben wat angstig hierdoor.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2019 om 20:34Neem even contact op met de huisartsenpost. Je zou een hersenschudding kunnen hebben
ReagerenAnoniem15 juni 2019 om 23:32Maar wat kan de huisarts hier aan doen? De paar keer dat ik gebeld heb in mijn leven hebben ze nooit echt iets gedaan. Ik las op internet dat je er niet veel aan kunt doen als je een hersenschudding hebt
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2019 om 23:49Gezien de klachten die je hebt is het toch verstandig om ze even te bellen.
ReagerenAnoniem16 juni 2019 om 00:07En dan nu meteen of morgenvroeg? Wat zijn de adviezen bij een hersenschudding?
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2019 om 10:12Je had eigen,lijk meteen moeten bellen…maar goed… Dan nu maar even bellen
ReagerenAnoniem16 juni 2019 om 13:12Ik ben geweest, wat ik al dacht. Kunnen niks voor me doen. Laatste keer dat ik dus naar de spoedpost gegaan ben. Moest een paar richtingen in kijken. Misschien heb je een hersenschudding, neem maar paracetamol.. En toen kon ik weer gaan met knallende koppijn.
Reageren