Zoeken Vraag het forum

Knal op hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kiarah

Hallo,

Ik heb vandaag ongelukje op werk gehad. De deur is heel hard tegen men hoofd aangewaaid waardoor ik met 1 @smakkend op de grond viel. Nou voel ik me nog steeds duizilig en misselijk. Huisarts al wel gebeld maar die zegt dat ik het even moet aanzien omdat het inderdaad even kan zwellen. Nou is het lastig in te schatten ze kijken graag naar men geschiedenis omdat ik last heb van paniekaanvallen. Voor mezelf vind ik het ook lastig want voel me gewoon niet lekker.

Hoe kan ik het beste mee om gaan. Wat kan ik het beste doen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou een hersenschudding kunnen hebben. Ik zou toch even een paar dagen rust nemen en eventueel toch even bij de huisarts langs gaan

Reageren
    Kiarah

Ben bij de dokter geweest en hij zegt ook waarschijnelijk lichte hersenschudding.

• (In verband de angsten denk ik altijd gauw direct dat ik daar een hersenbloeding van krijgt ) klinkt heel dom…  Gelukkig kan ik al tegen me zelf zeggen dat het gewoon afwachten is en opletten op de. Symptomen :
    Reageren
Reageer op: Knal op hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.