- Ess1722 november 2018 om 21:27
Hallo allemaal
Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
6 maanden zat ik tv te kijken en ineens had ik druk op hoofd kaak toen ben ik op internet gaan opzoeken en ik schrok me enorm daarna veel onderzoeken gehad mri bloed er is niks uitgekomen de kno denkt zelf aan hyperventilatie daarna kreeg ik paniekaanvallen . Na 2 maanden was het druk wek en begon de duizeligheid licht gevoel in het hoofd alsof ik op elke monent kan omvallen. En nu heb ik het weer stijve nek druk pijn gezicht ct scan van sinussen geen onsteking. Ik voelme niet als de ouwe ik . Het voelt raar alsof ik onwerkelijk ben.ik maak me zorgen waaar die druk vandaan komt en de duizeligheid .
Klachten:
Druk hoofd kaak gezicht nek
Duizelig licht in hoofd
Pijn druk linkerborst
Wazig zien
Tintelingen mond
Stijve tenen
Paniek
Alsof ik strakke band op me hoofd heb
ZweverigIk hooo dat iemand mij hiermee kan helpen of heeft iemand ervaringen hiermee.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 november 2018 om 22:25Ess1722 november 2018 om 22:53Hey tandor hoe kom je eigenlijk op hyperventilatie en angstoornis hoe kan dat een druk op je hoofd veroorzaken .ik heb het opeens gekregen?
ReagerenJohn (moderator)
22 november 2018 om 23:15Omdat het klachten zijn die daar bij voor kunnen komen, en met de testen kun je daarachter komen
Reageren