Hoofdpijn en pijnlijke plek op hoofd

op de linkerkant van mijn hoofd is dr een pijnlijke plek , lijkt wel onder mn schedel.

OOk als ik buk,voorover hang ,op sta ,omlaag draai met hoofd en dan weer naar boven voel ik een drukkende pijn op voor- en hoofd .
    Wat kan dit zijn, kan er iets in mijn hoofd zitten, herkend iemand deze klachten.?

Reactie

Als je klachten toenemen als je het hoofd voorover buigt, dan lijkt dit het meest op een sinusitis, een voorhoofdsholteontsteking.

Lees:

http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGZiektebeschrijvingen-1/NHGZiektebeschrijving/Z019.htm

Reactie

Lees deze folder ook maar even.

Neus- en bijholteontsteking bij volwassenen:

http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBR8c.htm

Herken je de klachten?

Reactie

bedankt voor je reactie , ik ga effe naar die link die je gevoegd hebt kijken of k die klachten herken in wat ik op het moment heb /voel

Reactie

ik herken sommige klachten , maar niet allemaal

bv, ik heb ook nu pijn in mn oogkassen gekregen

het voor overbukken doet nog steeds pijn , etc

ik voel net alsof dr ook een koorts i/d lucht hangt , voel langzamerhand hand mezelf warmpjes worden met die giga hoofdpijn

ik he dit trouwens een paar jaar eerder 2 keer gevoeld ,
    de eerste aanval was net alsof dr een aardbeving in mn hoofd ontstond

ps

ik zit nammelijk ook met 3 verstandkiezen die ik dr uit moet trekken , maar heb geen last van mn wang en of bovenkaak wat by die link staat ,

????????????? wat is jouw opinie over wat k geschr heb

Reactie

Het kan in relatie staan met je verstandskiezen. Ga even naar je huisarts en vraag om advies.

Reactie

|Daar heb iknou al 4 maanden last van &
    soms voel ikme ook heel licht in me hoofd &dan denk of alles wel echt is [echt raar gevoel]
    daar ben ik 3x bijna me omgevallen.?

Help dalijk heb ik iets aan me hoofd of zit er iets in

Reactie
Reageer op: Hoofdpijn en pijnlijke plek op hoofd
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief