Zoeken Vraag het forum

Kippenvel in hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Als je er ongerust over blijft en het niet los kunt laten, moet je naar de huisarts gaan voor je eigen geruststelling

Anoniem

Ben ik weer

Het ging goed met de angsten 1 week lang tot aan vanmiddag ik kreeg in eens een vrieze rare smaak in mijn mond en paar uur later weer wat kan dat zij ?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo echt niet weten

Reageren
    Anoniem

Nu denk ik telkens weer aan een hersentumor

Reageren
    John (moderator)

Je moet naar een psycholoog voor je angsten

Reageren
    kim82

Ik heb dit maanden lang, op en af gehad….
    Ik ben ook bekend met tinnitus
    Ik heb geen psychische klachten of hyperventilatie… 😉  en ineens, was het ook weer weg.
    Ook her en der in mn lichaam had ik soms steekjes of kippenvel momentjes? heel maf…

Ik heb wel extra vit d en vit b12 genomen (injecties) , want die blijft bij mij nogal aan de lage kant.

Reageren
Reageer op: Kippenvel in hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.