Zoeken Vraag het forum

Kippenvel in hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Dat kan

Anoniem

Dus dat is gewoon normaal?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan dan inderdaad wel eens voor komen

Reageren
    Anoniem

Ben ik weer
    Ik heb vandaag een heledag stage achter de rug en ineens om half 6 op stage kreeg ik een trillend oog geen trillende ooglid maar echt het oog het was links in het linker oog het deed ook pijn een echt stekende de pijn waar ik de trilling voelde toen knipperde ik en was het allemaal weg wat kan dat zijn ik weet nog dat het een sympotoom is van een hersentumor

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen hersentumor. je moet naar een psycholoog !!

Reageren
    Anoniem

Waardoor komt die trilling in mijn oog dan
    Psycholoog heb ik dinsdag een afspraak

Reageren
    John (moderator)

Spanningen

Reageren
    Anoniem

Als ik het opzoek dan komt er een neurologische aandoening en met stress er achter ook

Reageren
    John (moderator)

stress dus ook

Reageren
    Anoniem

Nog even de klacht
    Trillend oog puur oog links ik het oog
    Scherpe stekende pijn op de zelfde plek
    Bang voor hersentumor

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen hersentumor.

Reageren
    Anoniem

Maar waar komt het door dan dat mijn oog trilt en op de plek waar het spiertje of zenuw trilt doet heeft het ook een stekende pijn het voelt alsof er een spiertje trilt

Reageren
    John (moderator)

Dat komt door spanning op de spier

Reageren
    Anoniem

Oke

Is het normaal bij heel fel licht van een lamp van dicht bij dat je even zere ogen krijgt

Reageren
    John (moderator)

Ja, dat is normaal

Reageren
Reageer op: Kippenvel in hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.