- Anoniem23 juni 2018 om 23:28
Ik heb sinds gisteren een soort kippenvel gevoel op mijn hoofd en bij mijn oren. Beetje prikjes ofzo. Kleine tintelingetjes. Niet constant aanwezig, soms is het er. Alhoewel ik het nu wel de hele avond voel. Heb het ook een beetje in mijn benen. Ik maak me meteen zorgen of het iets ernstigs is.. Moet ik me zorgen maken?
7 reactiesReagerenAnoniem23 juni 2018 om 23:54Een babytje bij mij in de buurt die ik 3 dagen geleden heb gezien heeft waarschijnlijk meningokokken..Heb hem toen niet aangeraakt, hij lag boven op bed.. Die week daarvoor heb ik hem volgens mij ook gezien en vastgehouden. Moet ik nu bang zijn dat ik het ook kan krijgen? Heb klein beetje hoofdpijn..
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 01:10Een klein beetje hoofdpijn is geen symptoom van een meningokokken infectie.
ReagerenAnoniem24 juni 2018 om 08:11Oké.. Maar wat is dat kippenvel gevoel?
ReagerenAnoniem24 juni 2018 om 08:32Ik ben nu een poosje wakker en ik voel nu ook een lichte druk ofzo.. Heb er natuurlijk ook op geleden maar dan moet het op den duur toch gewoon weggaan..
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 11:17Misschien van de angst/stress?
ReagerenAnoniem24 juni 2018 om 11:45Geen idee eigenlijk. Het was gister ook al. Kleine prikjes ofzo. Soms ook in mijn arm. Druk is wel wat minder nu.
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 11:53Ik denk toch dat het met angst/spanningen te maken heeft
Reageren