Hoorbare knak in nek

Hallo,

Heb nu enige tijd last van een knak in de nek als ik mijn hoofd naar links of rechts draai. Deze knak is hoorbaar voor degene die bijvoorbeeld naast me in een auto zit.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Bwn uitbehandeld bij de fysio en ook m'n huisarts weet het niet.

Ben heel bang dat het iets inderliggends is en er misschien iets klem zit.

Het knakken doet geen pijn maar ik voel het wel. Ben benieuwd of dit voor irmand herkenbaar is en er iets aan gedaan kan worden.

Reactie

Inderliggends moet onderliggends zijn. 🙂 En irmand iemand.

Reactie

Iemand?

Reactie

Hey,

Wat voor behandeling heb je bij de fysio gehad? Had hij of zij een verklaring voor het knakken? Mijn rug knakt soms bij bepaalde bewegingen,maar volgens mijn fysio zijn dat gewoon de gewrichtjes, vergelijk het met een vinger die soms knakt.Zolang een knak geen pijn veroorzaakt en je het niet zelf steeds opwekt, kan het niet veel kwaad. Als het wel pijn doet, kan het wel verstandig zijn verder onderzoek te laten doen.

Heb je al een foto's laten maken of een scan?

Als er iets klem zou zitten,zou je dat waarschijnlijk wel voelen. Beknelde zenuwen doen echt enorm veel pijn!

Groetjes Suzan

Reactie
Reageer op: Hoorbare knak in nek
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief