- Anoniem5 oktober 2019 om 12:44
Goedemiddag,
ca 4 maanden geleden heb ik mijn hoofd gestoten waardoor deze schuin naar achter is geklapt. Sindsdien heb ik regelmatig een heftige elektrische schok in mijn nek als ik mijn hoofd naar linksboven draai. Daarna blijft het rechtsboven in mijn nek erg gevoelig. Er is inmiddels door de orthopedisch chirurg een MRI gemaakt maar hier waren geen afwijkingen op te zien. Ook heb ik reeds 15-20 fysiotherapiebehandelingen gehad maar helaas zonder resultaat. Wat kan ik hier nog doen?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2019 om 16:13Buiten fysiotherapie zal er niet veel zijn wat je nog kunt doen. Het lijkt op een whiplash..dat kan wel even gaan duren
ReagerenAnoniem26 december 2019 om 21:08Goedenavond, helaas zijn de klachten nog niet verminderd. Ik heb het idee dat een zenuw hoog in de nek geïrriteerd is/blijft. Inmiddels ook bij een Orthomanueel arts en een Chiropractor geweest. Beide geven aan dat mijn 2de en 3de nekwervel zowel gedraaid als gekanteld staan. Zij geven aan dat dit alleen op een 3D MRI te zien zal zijn. Helaas kunnen ook zij de klachten niet verminderen. Het is een continue zeurend gevoel rechts hoog in de nek en richting de kruin. Tevens heb ik met enige regelmaat een elektrische schok door mijn nek/hoofd. Ik zit eraan te denken om voor een second opinion naar een ander ziekenhuis te gaan omdat ik dit niet kan accepteren. Heeft iemand hier nog tips/ideeën.
Mvg
Reageren