Zoeken Vraag het forum

Gevallen van klimrek op hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • meisje

hoi, ik ben 14 jaar en was gister met wat vrienden aan het chillen op een schoolpleintje. Daar stond een klimrek waar ik op ging zitten omdat ik geen zin had om te staan. Maar toen k er even opzat werd ik naarachtergeduwd terwijl ik me niet vast had. Ik viel vol bovenop mn nek. Ik denk dat ik doordat ik zo erg was geschrokken nog normaal op kom staan. Ik ben toen naar huis gegaan en in bed gaan liggen en er niet meer uitgekomen omdat het simpelweg gewoon zo veel pijn ging doen dat bij elke beweging ik wel kon janken. Zelfs als ik mijn been bewoog deed dat heel veel pijn in mn nek. Nu doet het nogsteeds ontzettend veel pijn maar mijn ouders zijn aan het werk en mijn broer zit op school dus ik ben alleen. Maar ik vraag me dus af of dit iets is waar naar gekeken moet worden…. of dat ik gewoon rustig aan moet doen en even moet afwachten.

3 reacties
    Reageren
    Martin

Hoi meisje van 14,

Naar mijn idee moet je hier absoluut naar laten kijken. Dat is een behoorlijk lelijke val op een kwetsbare plaats. Bovendien heb je er veel pijn aan. Je kunt toch een van je ouders bellen en vragen of ze naar huis komen zodat er naar gekeken kan worden door een arts? Geen risico nemen hoor.

Reageren
    Meisje

hoi martin

bedankt voor je reactie ik heb mn ouders gebeld en ze komen eraan. Ik vraag me alleen nog af wat we nu het beste kunnen doen. Wij naar de dokter gaan? Of de arts of ambulance naar mij laten komen? Omdat natuurlijk elke beweging pijn doet en we niks moeten forceren ofzo.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
Reageer op: Gevallen van klimrek op hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.