- Anoniem29 april 2018 om 16:18
hallo ik ben een meisje van 14 en heb een voetbaltoernooi met meiden onder 19. Het ging eerst heel goed we hadden geen blessures. Maar toen tijdens de laatste wedstrijd gleed iemand mij vanachter onderuit waarbij ik op mijn nek viel rn met met mn gewicht erbovenop kwam. Ik ben toen ongeveer 20 seconden buiten bewustzijn geweest. Daarna kwam ik weer bij en was er ehbo van de vereniging onderweg. De een hield mn nek vast en de ander voelde. Het deed veel pijn. Maar ik liet niet veel pijn zien. Ze wilde daarna een ambulance bellen voor de zekerheid. Maar dat wilde ik echt niet dus ik zei het gaat wel en stond op. Toen ik opstond werd ik meteen duizelig en viel ik bijna flauw. Ze hebben me toen neergelegd en met een brancard naar de ehbo post op de club gebracht. Daar kon ik rustig zitten en zei ik weer dat het wel ging. Er kwam dus geen ambulance gelukkig. Maar nu k geveer een half uur later doet het steeds meer pijn. Elke stap die ik zet doet pijn. Elke beweging doet pijn. De pijn word steeds erger. Wat moet ik doen? Toch tegen de ehbo zeggen dat het niet gaat? Ik wil liever niet naar het ziekenhuis want ik heb eerder een nekwervel gebroken maar daar heb ik echt trauma’s door gekregen..
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 april 2018 om 16:22je zou toch echt naar het ziekenhuis moeten gaan. Toch maar even zeggen dat het niet gaat dus !!
ReagerenAnoniem29 april 2018 om 16:28zullen ze dan weer hetzelfde doennals de vorige keer, toen ik mijn nek brak?
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2018 om 16:29Dat week ik niet..Dat zul je dan vanzelf wel zien
ReagerenAnoniem29 april 2018 om 16:32dank u wel voor u antwoord. Ik lig nu bij de ehbo en de ambulance is gebeld
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2018 om 16:36Succes en beterschap
ReagerenAnoniem29 april 2018 om 16:38bedankt
ReagerenAnoniem30 april 2018 om 13:36Nadat we gister naar het ziekenhuis zijn geweest en er foto’s zijn gemaakt waaruit bleek dat ik weer dezelfde nekwervel gebroken is. Heb ik een nekkraag omgekregen en moest 1 nachtje blijven. Nu ben ik weer thuis. Maar heb echt heel weinig geslapen omdat die nekkraag gwn echt niet lekker zit. Zou ik die misschien met slapen of voor het slapen af kunnen doen.
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 15:06Nee, die mag je zeker niet afdoen.
ReagerenAnoniem30 april 2018 om 15:35waarom mag dat niet? Kan er dan iets erg gebeuren?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 15:57Het zou kunnen dat de breuk niet goed geneest…..
Reageren