Zoeken Vraag het forum

Tijdelijke gehooruitval, stijve hals, dan hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Focus

Hey,

Enige tijd terug had ik plots gehoorverlies aan beide kanten. Ik slikte maar ging niet over ook als ik mijn neus toekneep en dan slikte, na enkele minuten werd dit weer beter en leek het of in mijn oren zat water… Was even ongerust maar verder niets. Op het werk heb ik de laatste tijd wel veel stress. Nu had ik vandaag plots weer dat gehoorverlies en dan een opkomende tuuuuut toon, als dit weg trok voelde 1 kant van mijn hals helemaal geblokkeerd, na dat stilaan wegtrok ineens barstende hoofdpijn… Pijnstillers helpen niet… Ik heb wel chronische migraine en neem hier medicatie voor… Kan dit een aanwijzing zijn voor een opkomende aanval? Wat ik normaal niet zo heb, maar mss iets nieuw. Ook valt mij op dat mensen die hoesten of niezen mij pijn doet, wat ik vroeger ook niet had. Iemand enig idee of mij meer kan vertellen voor ik onozel zit bij de dokter…

Groetjes

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga eens naar de huisarts met de klachten en laar dan toch eens naar de oren kijken

Reageren
Reageer op: Tijdelijke gehooruitval, stijve hals, dan hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.