Zoeken Vraag het forum

vocht in oor, hoofdpijn, gezwollen halsklier en nekpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Al zo’n tien dagen loop ik met vocht dat vast lijkt te zitten in mijn oor. Ik was er tien dagen geleden mee opgestaan(inclusief hoofdpijn). Het vocht in mijn oor bezorgt volgens mij dat drukkende gevoel dat mede hoofpijn veroorzaakt. Het begon de eerste dag met enkel in mijn linkeroor, maar een dag later beide oren. Linkeroor is wel lastiger. Ook kwam er nekpijn bij en een enorm vermoeiend gevoel. Mijn lymfeklier in mijn hals is bovendien langst links opgezwollen sinds enkele dagen.
    Ben na zo’n vijf dagen naar HA geweest, die gaf neusspray (flixonase aqua),tegen verstopte buis van Eustachius en ik gebruik deze al zo’n vijf dagen zonder verbetering. De HA dacht dit ook te linken aan mijn hooikoorts.
    De afgelopen maanden heb ik ook geregeld last gehad van rode vlekjes in mijn gehemelte en een geirriteerde keel (ze duiken nu en dan op). Daartegen dronk ik saliethee.

Ik weet niet of die vlekjes in mijn keel een link zouden zijn met dat oorvocht?

Heeft iemand een idee? Het is enorm lastig.
    (PS ik heb al 2x buisjes laten steken in mijn leven en ik ben nu bijna 17)

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan inderdaad met elkaar in verbinding staan.
    Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO arts als de klachen blijven aanhouden

Reageren
Reageer op: vocht in oor, hoofdpijn, gezwollen halsklier en nekpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.