- Anoniem27 augustus 2016 om 10:14
Hallo
Al zo’n tien dagen loop ik met vocht dat vast lijkt te zitten in mijn oor. Ik was er tien dagen geleden mee opgestaan(inclusief hoofdpijn). Het vocht in mijn oor bezorgt volgens mij dat drukkende gevoel dat mede hoofpijn veroorzaakt. Het begon de eerste dag met enkel in mijn linkeroor, maar een dag later beide oren. Linkeroor is wel lastiger. Ook kwam er nekpijn bij en een enorm vermoeiend gevoel. Mijn lymfeklier in mijn hals is bovendien langst links opgezwollen sinds enkele dagen.
Ben na zo’n vijf dagen naar HA geweest, die gaf neusspray (flixonase aqua),tegen verstopte buis van Eustachius en ik gebruik deze al zo’n vijf dagen zonder verbetering. De HA dacht dit ook te linken aan mijn hooikoorts.
De afgelopen maanden heb ik ook geregeld last gehad van rode vlekjes in mijn gehemelte en een geirriteerde keel (ze duiken nu en dan op). Daartegen dronk ik saliethee.Ik weet niet of die vlekjes in mijn keel een link zouden zijn met dat oorvocht?
Heeft iemand een idee? Het is enorm lastig.
(PS ik heb al 2x buisjes laten steken in mijn leven en ik ben nu bijna 17)1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2016 om 11:55Het kan inderdaad met elkaar in verbinding staan.
Reageren
Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO arts als de klachen blijven aanhouden