- Bas25 juni 2018 om 22:57
Hallo
Ik was deze symptomen nog niet bij elkaar tegengekomen, vandaar een nieuwe vraag.
Ik heb sinds kort (anderhalve week ongeveer) met regelmaat dat ik mn hart voel kloppen in mn hoofd. Daarnaast voelt het ook alsof ik koorts heb, zo warm is mn hoofd. Ik heb echter geen griep, verkoudheid of iets anders merkbaar. Heb de laatste tijd ook vaker hoofdpijn en kreeg opmerkingen dat een ader boven mn hoofd soms zichtbaar is (viel vroeger nooit op waarschijnlijk). Ik was benieuwd of iemand deze klachten herkend, of misschien heb ik toch wel gewoon een ontsteking ergens waar mn lichaam op reageert.
5 reactiesReagerenBas25 juni 2018 om 23:02Ik was nog vergeten dat ik gister tijdens werk ook in 1 keer duizelig werd voor max. 5 seconden ongeveer, verder nog niet eerder gehad dus weet niet of het verband heeft met bovenstaande klachten.
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 23:59Heb je veel stress of spanningen?
ReagerenBas26 juni 2018 om 01:13Eigenlijk niet echt meer stress/spanning dan de laatste paar maanden..
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 09:18Het zou een uiting van stress kunnen zijn..maar ook andere oorzaken zijn mogelijk. Bloeddruk, bloedsuikerspiegel…
Ik zou in ieder geval naar de huisarts gaan en wat dingen laten onderzoeken. Bloeddruk, bloedsuikerspiegel, bloedonderzoek naar ontstekingswaarden…
ReagerenBas26 juni 2018 om 10:14Ik zal binnenkort wel eens langs gaan bij de HA
Reageren