- Merel16 februari 2018 om 19:44
Hallo,
Sinds vandaag heb ik een soort van (aanvallen). Ik heb het vandaag 3x gehad. 2x tijdens toetsen. Ik kreeg het warm, hoofdpijn en had een warm voorhoofd. Ik heb het daarnet weer een keer gehad. Temperatuur opgemeten maar geen koorts. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik ben trouwens 14 jaar en een meisje. Mvg4 reactiesReagerenMerel16 februari 2018 om 20:25Ik moest trouwens al een tijdje ongesteld zijn.
Reageren
Ik heb wel spot gehad een paar dagen (voor de 3e keer ongesteld maar dat nog nooit gehad)…misschien zou ik het nu weer moeten worden en dat mijn hormonen een beetje van slag zijn? Ik kan trouwens niet zwanger zijn ofzo hoor ;). Zou dat het kunnen verklaren?John (moderator)
16 februari 2018 om 21:31Waarschijnlijk toch iets van stress/spanningen
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2018 om 21:48Daar kan ik zo ook geen antwoord op geven
ReagerenCatootje17 februari 2018 om 09:31Je hebt het over spotting. Als je de pil gebruikt kan die klachten geven. Het lijkt er wel op dat je hormonen van slag zijn. Kan in het algemeen te maken hebben met insulineresistentie, oestrogeendominantie en tekorten aan diverse voedingsstoffen. Verder kunnen er factoren spelen als voeding, tekorten aan stofjes enz.
Reageren