- nickje9517 juni 2018 om 00:01
Ik heb al een tijdje last van steken aan de linkerkant van mijn achterhoofd en soms gaat dit samen met hoofdpijn. De steken zijn heel af en toe ook rechts te voelen maar in veel mindere mate. De steken zijn niet constant voelbaar en het speelt af en toe op.
Verder heb ik het gevoel dat mijn nek en schouders compleet vastzitten. Als ik mijn nek iets teveel forceer merk ik meteen dat deze steken weer opspelen.
Huisarts gooide het op stress, ik heb de laatste tijd enige stress gehad ivm examens maar ik ben er toch niet gerust op. Iemand enig idee wat het kan zijn of iets soortgelijks meegemaakt?
2 reactiesReagerenSe7717 juni 2018 om 01:02Jouw pijn komt doordat je knopjes hebt opgelopen in je nek en schouderspieren. Deze knopjes zijn een mengsel van melkzuur, water en andere afvalstoffen met andere woorden je hebt triggerpoints.
Jouw oplossing is een fysio combi van massage/dry needling, rekken en strekken van je nek, let op je houding en voorkom stress en spanning.
ReagerenJohn (moderator)
17 juni 2018 om 01:14Het kunnen toch spanningsklachten zijn hoor. Je nek en schouderspieren kunnen daar idd vast van gaan zitten. Je zou met de klachten naar een fysiotherapeut kunnen gaan
Reageren