- Anoniem10 juni 2016 om 10:32
Hallo,
Sinds een week heb ik de gehele dag last van hevige steken in mijn rechter hoofd helft. De steken spelen altijd op zodra ik in beweging kom, mijn nek draai of druk zet door bijvoorbeeld niezen, hoesten of poepen. Zodra de steken weg gaan blijft er wel een lichte hoofdpijn hangen. Nou heb ik een paar jaar geleden last gehad van medicatieafhankelijke hoofdpijn omdat ik tijdelijk teveel paracetemol slikte. Hier ben ik mee gestopt en de hoofdpijn ging vanzelf over. Laatste tijd door koorts wat meer paracetemol geslikt. Nu dacht ik eerst weer last te hebben van medicatie afhankelijke hoofdpijn maar zijn mijn klachten nu een stuk anders als destijds. Ik vraag me af wat het kan zijn en wil eigenlijk nog niet naar de huisarts omdat ik ervan uitga dat de uitslag weer medicatie afhankelijke hoofdpijn zal zijn. Hulp is welkom =) Alvast bedankt!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juni 2016 om 10:36Het kan inderdaad medicatie afhankelijke hoofdpijn zijn.
Reageren
Hoeveel paracetamol gebruik je dan zoal?Anoniem10 juni 2016 om 10:50Dank voor je reactie! Dat verschilt nogal. In de afgelopen tijd dat ik ook koorts had sommige dagen geen en soms 2×2 paracetemol. Verschilde of ik er echt last van had. Iedergeval lang niet zoveel als in de tijd dat ik zeker weten medicatie afhankelijke hoofdpijn had. Uit voorzorg slik ik de afgelopen week niet omdat de kans inderdaad aanwezig is. Vreemde vind ik vooral dat ik toen continu last had van een soort band om m’n hoofd en nu zijn het echt alleen de steken aan de rechterkant. Klachten zijn anders.
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2016 om 10:53Dan is het wellicht toch verstandig om even naar de huisarts te gaan. Misschien is het een bijholteontsteking
ReagerenAnoniem10 juni 2016 om 11:08Ga ik dat maar doen inderdaad. Dank voor je reacties!
Reageren