- Demi22 april 2018 om 23:45
Mijn vriend is afgelopen vrijdagmiddag van zijn motor afgevallen. Hoe hij het zelf beschrijft is hij over de kop gevlogen. Zijn helm is gebarsten, dus dat laat zien hoe groot de klap was. Hij heeft sindsdien erg last van zijn nek (kan niet draaien) en van zijn rug. Hij beschrijft het zelf als spierpijn die niet overgaat. Daarnaast heeft hij moeite met slikken, alsof hij heel erg verkouden is. Wat mij het meeste zorgen baart is dat hij aangeeft dat als hij opstaat, een hele erge druk krijgt op zijn hoofd die na enkele seconden weg trekt. Hij weigert om naar de huisarts te gaan (extreem eigenwijs) dus ik vroeg me af of er hier iemand is die mij wijzer kan maken! Ondertussen ga ik toch proberen hem natuurlijk naar de huisarts te krijgen.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 april 2018 om 23:52Hij moet toch echt naar de dokter met die klachten……Hij zal sowieso een linke hersenschudding hebben of erger. Bovendien zou er een nekwervel beschadigd kunnen zijn.
ReagerenCatootje23 april 2018 om 07:37Natuurlijk direct naar de huisarts en verder voldoende rust nemen. Gaan doorhollen kan het erger maken. De nasleep kan lang zijn. Zelf na een ongeluk, geschept door een auto, nog bijna anderhalf jaar fysio gehad vanwege klachten.
Reageren