- Rico31 januari 2018 om 09:24
Hallo,
Ik heb sinds gisteren middag vast van een vaag kloppend duizelig gevoel in mijn hoofd. Daarnaast heb ik constant last van oorsuizen en deze nemen toe wanneer ik weer een duizelig gevoel heb.
Het gevoel golft omhoog en omlaag. Voelt ook alsof een een druk op me hoofd zit en alles net wat trager om me heen gaat. Als het kloppende duizelig/wazige gevoel toeneemt, neemt het oorsuizen ook toe en dan ebt het weer een beetje weg en dan begint het weer.Tevens heb ik een vieze smaak in me mond en kan ik me wat minder concentreren op dingen.
Het voelt af en toe alsof ik te snel op gestaan ben.Ik ben een man van 29 jaar en gebruik nu een maand of 6 medicijnen voor mijn Add, namelijk bupropion. Kan ik na 6mnd opeens bijwerkingen hebben of heeft het met iets anders te maken.
Met vriendelijke groeten
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 10:32Dat is moeilijk te zeggen. Maar het zijn wel bekende bijwerkingen van het middel. Ik vind het wel een vreemd middel bij ADD
ReagerenRico31 januari 2018 om 14:40Ik heb dit gekregen van de psychiater, is een licht anti depressiva. Wat schijnbaar werkt bij add.
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 14:46Oke. Werkt het?
ReagerenCatootje31 januari 2018 om 18:06Medicijnen zorgen vaak voor tekorten aan allerlei vitaminen en mineralen en andere stoffen in je lichaam, wat op de kortere of langere termijn klachten kan geven. Gewone antidepressiva zorgen voor een verminderde productie van melatonine. bij oorsuizen spelen vaak ook tekorten aan diverse vitaminen en mineralen, waaronder magnesium, zink, vitamine D, Q10 en een tekort aan melatonine.
Reageren
wat doen aan de oorzaken kan schelen in de noodzaak tot medicatie.Rico1 februari 2018 om 08:31Voor de klachten van add helpt het zeker wel. Haalt de scherpe randjes er, terwijl ik erg gevoelig ben voor stimulanten zoals ritalin ed
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2018 om 10:04Als het werkt is dat natuurlijk prima. Maar zo laat nog bijwerkingen krijgen is wat minder. Ik zou je aanraden om het toch met de arts te bespreken.
Reageren