Zoeken Vraag het forum

Kloppend duizelig gevoel, oorsuizen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rico

Hallo,

Ik heb sinds gisteren middag vast van een vaag kloppend duizelig gevoel in mijn hoofd. Daarnaast heb ik constant last van oorsuizen en deze nemen toe wanneer ik weer een duizelig gevoel heb.
    Het gevoel golft omhoog en omlaag. Voelt ook alsof een een druk op me hoofd zit en alles net wat trager om me heen gaat. Als het kloppende duizelig/wazige gevoel toeneemt, neemt het oorsuizen ook toe en dan ebt het weer een beetje weg en dan begint het weer.

Tevens heb ik een vieze smaak in me mond en kan ik me wat minder concentreren op dingen.
    Het voelt af en toe alsof ik te snel op gestaan ben.

Ik ben een man van 29 jaar en gebruik nu een maand of 6 medicijnen voor mijn Add, namelijk bupropion. Kan ik na 6mnd opeens bijwerkingen hebben of heeft het met iets anders te maken.

Met vriendelijke groeten

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen. Maar het zijn wel bekende bijwerkingen van het middel. Ik vind het wel een vreemd middel bij ADD

Reageren
    Rico

Ik heb dit gekregen van de psychiater, is een licht anti depressiva. Wat schijnbaar werkt bij add.

Reageren
    John (moderator)

Oke. Werkt het?

Reageren
    Catootje

Medicijnen zorgen vaak voor tekorten aan allerlei vitaminen en mineralen en andere stoffen in je lichaam, wat op de kortere of langere termijn klachten kan geven. Gewone antidepressiva zorgen voor een verminderde productie van melatonine. bij oorsuizen spelen vaak ook tekorten aan diverse vitaminen en mineralen, waaronder magnesium, zink, vitamine D, Q10 en een tekort aan melatonine.
    wat doen aan de oorzaken kan schelen in de noodzaak tot medicatie.

Reageren
    Rico

Voor de klachten van add helpt het zeker wel. Haalt de scherpe randjes er, terwijl ik erg gevoelig ben voor stimulanten zoals ritalin ed

Reageren
    John (moderator)

Als het werkt is dat natuurlijk prima. Maar zo laat nog bijwerkingen krijgen is wat minder. Ik zou je aanraden om het toch met de arts te bespreken.

Reageren
Reageer op: Kloppend duizelig gevoel, oorsuizen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.